Koti juttuja

3/23/2015

Moi!
 Helsingin reissulta ollaan kotiuduttu! Viikonloppu pääkaupunkiseudulla oli aivan ihana tapa alottaa lukion jälkeinen elämä. Reissu oli kaikin puolin todella onnistunu. Kiersin kaikki Helsingin sisustuskaupat hymy huulilla ja nautin aivan upeesta kevätauringosta. Vitsit oon oottanu tätä fiilistä niin kauan! Ja siis apua kävin kattomassa mun kämppää. Se on kyllä niin unelma. En ollu jotenki ymmärtäny kuinka rauhottava ja kaunis merimaisema voikaan olla ja kuinka lähellä sitä mun terassia se on. Asunnossa on siis 24 neliötä ja se tuntu kieltämättä todella pieneltä, mutta sinne mahtuu kaikki tarpeellinen. Soppeli pikku maja mulle :) Seuraavan parin viikon aikana pitää laittaa kamat pakettiin ja pääsiäisenä alkaa matka kohti uusia seikkailuja!
 Asuntoshoppailut on kieltämättä lähteny vähän lapasesta, mutta en oo vaan tapanimukaan pystyny hillitsemään innostusta. Tavaraa on keryny enemmän kun asuntoon mahtuu haha.
 Siitäpä siis pienoinen kooste seuraavaksi: asuntoon 051

Lisää pikkutauluja kirpparilta asuntoon 057 Keittiötarvikkeita ja kaikki oikeissa väreissä ;) asuntoon 013Untitled asuntoon 060 Maailman suloisin retroradio! asuntoon 028
Iittalan kartiolaseja
  asuntoon 041
Sohvapöytä, joka toimii samalla myös ruokapöytänä. Pitää vaan ostaa sen kanssa sopiva pieni rahi toiselle puolelle. Pöydän väliaikanen paikka on keskellä meidän olohuonetta... asuntoon 021

Äiti tuli yhtenä päivänä kotiin ja ilmoitti ostaneensa mulle pari hyvin oleellista asiaa...Siivous on tärkeetä, sen suhteen äidit on aina oikeessa. asuntoon 001

Pieni sneak peek Riikkaleenan mulle tekemästä taulusta. Untitled

Vipan kuvan tavarat on Helsinkireissun löydöksiä ja jätinki ne jo sinne kämppään oottelemaan. Turhaanpa niitä alan edestakaisin raahaamaan. Tyynyt löysin UFFista ja vanhat 50- luvun matkaesitteet super ihanasta kirja divarista. Niistä olisi tarkoituksena koota kiva taulu. Kukkavasara oli niin mun näkönen etten vaan voinu olla ostamatta sitä. Se toimii kyllä ihan oikeesti ja pääsen itekseni iskemään taulut seinille. Ja vaaleenpunainen käsintehty lautanen löytyi sulosesta sisustuskaupasta. Sen väri on ihan täydellinen ja sopii tosi hyvin kaikkeen muuhun mitä oon ostanu. Ostin siihen myös 3 ihanan väristä kynttilää isoveljen Espoossa sijaitsevasta käsityöliikkeestä Kauppa&Galleria Tallista. Victoria's secretin hajuvesi on isoveljen perheen NYC matkan tuliainen.

Semmoista siis tällä kertaa! Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu