Vintage löytöjä

2/25/2015

Apuaa, joku ravistelkaa mua. Erehdyin vahingossa kattomaan Youtubesta ihania Vintage tyylillä sisutettuja huonevideoita... Se oli virhe. Iski ihan hullu inspiraatio ja piti tietty heti lähtä kirpparille. Mun kirpparireissuilla on tapana vähän lähtä käsistä ja niinpäs siinä kävi tälläkin kertaa. Kävelin sieltä ulos kantaen kaksin käsin tavaroita :D Mutta onpahan ainakin jotain tavaraa mitä laittaa uuteen asuntoon ;) Kunhan löytyis se kämppä ensin...

 Kävin tosiaan Oulun Kontissa. Siellä on aina niin siistiä ja hyvä palvelu. Helppo katella, kun tavarat on järjestyksessä. On myös ihana tietää, että raha menee hyvään tarkotukseen. Tässäpä mun löydökset:

vantage 2 034 2 Kolme supersöpöä mummotyynyä vantage 2 021 2vantage 2 019 2 Mun lukuisat nappikorvikset on kaivannu järjestystä jo jonkin aikaa, problem solved! vantage 2 028 2 Pienet ristipistotaulut vantage 2 025 2 Peltipurkkeja keittiöön vantage 2 032 2
Kukkakuosit on mun juttu :D vantage 2 015 2 Meinasin ostaa näitä aluksi ihan liian monta kunnes tajusin, että ehken tarvi ihan koko korillista. Varsinkaan mun kokkaustaidoilla uunia ei olla kovin usein availemassa. Mutta ah miten söpöjä! taulut 003 Lempparilöytöinä kaks ristipistotaulua :) Oon yrittäny ettiä tällasia jo vaikka kuinka kauan ja siellähän ne vihdoin mua odotti. Pääsispä jo muuttamaan pian! vantage 2 007 2 Aurinkolasit oli ihana löytö ja makso vaan pari euroa!
Huh vitsit shoppailusta tulee hyvä mieli. Varsinki kun pääsi tuulettumaan yolukemisten keskeltä.



1 kommenttia:

1. maaliskuuta 2015 klo 18.22 , Blogger Julia Matleena kirjoitti...

Ihan sika kivat noi aurinkolasit :D!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu