I had to find you, tell you I need you

7/27/2013

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled
Nyt on tullu semmosia ensimmäisiä katumuksen fiiliksiä. Oliko tuo vaihtovuosi sittenkää niin viisas päätös. Qstockissa ihmismassan läpi kävellessä huomas, että olin ihan tippunu kärryiltä kuka on kenenki kaveri ja ketkä on meidän koulussa tai edes pelkkä ihmsten tunnistaminen oli hankalaa. Tuntu, etten oikeesti tuntenu juuri ketään. Vaihtovuosi vaikuttaa kaverisuhteisiin ei siitä pääse mihinkään. Tai ainaki sen jälkeen ne turhat ja ylimääräset kaverit karsiutuu pois ja ne aidot jää. Oon huomannu, että yhteydenpito joittenki kavereiden kanssa on jääny aika vähälle ja ite ainaki päätin, että lopetan semmosen turhan ihmisten perässä juoksemisen ja liiallisen yrittämisen. Jos ei mun näkeminen kiinnosta niin sitte ei ja ne jotka oikeesti haluaa nähdä ja pitää yhteyttä niin ne tulee myös vähän vastaan. Joistain ihmisistä ei oo kuulunu pitkään aikaan mitään ja oon kyllästyny siihen, että se oon aina minä joka laittaa viestiä tai soittaa, että mitä kuuluu.
 Jotenki Qstock herätti mussa kummalisia fiiliksiä vaihtovuoden suhteen, mutta lopulta tulin vaa siihen tulokseen, että mun vuosi oli liian hyvä. Tuommosen kokemuksen jälkeen on kasvanu ite niin paljon ihmisenä ja kokenu niin paljon kaikkea ihanaa, että välillä täällä Suomessa omat ajatuksetki alkaa ahistaan.
Onneksi löysin rauhan ja ymmärsin että kulutan aikaa niihin kaverisuhteisiin, jotka oikeesti on sen arvosia. Huomasin myös kuinka tärkeitä ihmisiä mun elämässä onkaan! Pidetään niistä kiinni!



2 kommenttia:

28. heinäkuuta 2013 klo 0.52 , Blogger Miriam kirjoitti...

Ihanaa! Odotin niin kauan sun palaamista tänne blogiin takasin, tänään tulin käymään koneella pitkästä aikaa ja huomasin että sulta oli tullu kirjotus, ja en voi ees sanoin kuvailla kuin mahtavaa se on! Kävin lukemassa sun jokaisen vaihtaripostauksen läpi, ja haluisin kyl tosi paljon iteki nyt :)

 
28. heinäkuuta 2013 klo 9.59 , Blogger Siiri kirjoitti...

Voi kiitti ihanasta kommentista! :) Tommoset antaa aina voimaa tähän bloggaamiseen!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu