Tonight we are young so let's set the world on fire

8/05/2012

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Tää sivu on ollu tässä auki jo pari tuntia ja oottanu sitä, että saisin jotaki kirjotettua. Nyt ollaan siinä pisteessä, että vaihtovuoden alkuun on jälellä enää parisen viikkoa tai saattaa olla vaan pari päivääki, koska en edelleenkään tiiä mun tarkkaa lähtöpäivää, joka voi siis tulla pari päivän varotusajalla. Mun aika on pistää Candyliciouksen kanssa pillit pussiin vuoden ajaksi ja siirtyä STS:n blogin puolelle, josta voitte seurailla mun vaihtovuoden kulkua. Kiitän ja kumarran kaikkia ihania lukijoita viimesistä kahesta vuojesta ja toivon että jäätte oottelemaan mun paluuta Ameriikoista niin päästään jatkamaan siitä mihin jäätiin :) Tätä blogia en tietenkää sulje eli kaikki vanhat postaukset on ja pysyy ja laitan uuteen postaukseen linkin josta pääsette kätevästi STS:n sivulle. Kiitti kaikille ootte ollu ihania!
Ps. Suunniteltiin vielä Sandyn kanssa yhtä pientä juddua eli yks postaus saattaa tulla iihan mun viimesinä Suomipäivinä.

Tunnisteet:



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu