Rukarukaruka

1/07/2012







Oli ihan mahtava reissu tuon höppänän Ilonan kanssa! Bussimatkat meni aikalailla nauraessa joillekki maailman pöljimmille vitseille, joista en kehtaa ees antaa esimerkkiä. Laskeminen ei sujunukaan ihan niin hyvin ku muistelin, mutta kesti taas totutella vähän aikaa. Just kun olis päässy sopivaan tatsiin niin piti jo lähtä bussille...
Noloilta tilanteilta ei vältytty taaskaan(tietenkään jos minä oon paikalla) ja Ilona sai hävetä silmät päästään(joskus toisinki päin). Parhaana esimerkkinä ehkä yks hissistä poistuminen, joka pääty siihen, että joku tuntematon mies otti mun ympäriltä kiinni ja pelasti ihmisten päälle kaatumiselta. Meinasin vyöryä sen ja monen muun edessä olevan päälle. Hetken jo ehin kuvitella, että ei vitsit joku maaginen vetovoima vetää mua taaksepäin, mutta se oliki se mies...noo kiitokset sille kuitenki.



7 kommenttia:

8. tammikuuta 2012 klo 0.14 , Blogger ILONA ☮ kirjoitti...

ajatuksia tältä päivältä: "tuolla se mun ihana rakas ystäväni taas toilailee..."

 
8. tammikuuta 2012 klo 0.14 , Blogger ILONA ☮ kirjoitti...

mutta en minä sinua hävennyt!1!!!

 
8. tammikuuta 2012 klo 10.47 , Blogger Unknown kirjoitti...

Hahah ihana tuntematon mies :--D Mulle käy aika usein samat, kun oon laskettelemassa.. Laskettelen niin harvoin et onnistun aina löytämään sen touchin vasta sit kun pitäis lähtee kotiin :(

 
8. tammikuuta 2012 klo 12.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tarkotin tuossa yhessä postauksessa tota sun meikkivoiteen määrää, paistaa oikein. Osta oikean värinen ja käytä vähemmän

LESS IS MORE................

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.11 , Blogger Siiri kirjoitti...

aijaaa...no minä ainaki häpesin itteäni XD

Iida: Niimpä se on tosi ärsyttävää! Miks skibussi ei voi lähteä vähän myöhemmin.

Ja anonyymille kiitos vinkistä :)

 
10. tammikuuta 2012 klo 17.23 , Blogger Jessika kirjoitti...

Heeeei näin sut rukalla! ja olit mun kans samassa hississäki :-D tos vuosselin.. mietinki että olitkohan se sinä, ja näköjää olitki :-)

 
10. tammikuuta 2012 klo 18.04 , Blogger Siiri kirjoitti...

Aijaa vähän kiva! Olisit vaan moikannu :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu