With the lights that are down I spin around

6/09/2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Tästä tullee niiin mun elämän kesä! Oon jo nyt tän viikon aikana kokenu niin paljon kaikkea ihanaa. Puolet mun täytyy tehdä kesällä listasta on jo toteutettu eli mun pitää keksiä sinne uusia juttuja ettei tuu ihan tylsää. Kesäyöt on jotain niin ihanaa ja se fiilis ku ei oo mihinkään kiire. Eilisestä illasta hirmunen kiitos synttärisankari Memmalle :) Aina kesäsin sitä muistaa kuinka ihana kaupunki Oulu on :) Tänään aateltiinki mennä Ilonan kanssa piknikille. Voisin ostaa kesän ensimmäiset kirsikat!



2 kommenttia:

9. kesäkuuta 2012 klo 19.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kävelittekö tänää Ollin kanssa käsi kädessä kaupungilla? Joo kyyläkö ees :D:D

 
9. kesäkuuta 2012 klo 22.20 , Blogger Siiri kirjoitti...

Hmm kyllä mä tänään kaupungilla kävelin mutta en tosin Ollin kanssa :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu