I really don't know why it's such a big deal,though

6/06/2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Yksi uus kokemus taas takana! En oo ikinä käyny hierojalla ja nyt vihdoin tänään aamupäivällä kävin ensimmäistä kertaa.Okei, se oli vyöhyketerapia, mutta kai se on melkeen sama asia. Kieltämättä petyin vähän, koska olisin halunnu kunnon hakkaamista ja nyt sain vaan pientä läpsyttelyä eli mun lihakset on edelleenki ihan yhtä jumissa...
Viimepäivinä mulla on ollu jalassa nuo uudet korkkarit, joitten kanssa on loppupäivästä jo kävelty "itken joka askeleella" periaatteella. Siksi mun jalkoja vuoraa erilaiset laastaripaikkaukset ja no, mustelmiaki on päättäreiden pyörälläajosta kiva saldo. Hieroja toteski siinä heti alussa, että "voi lapsi rakas nämä sun jalat on aika säälittävän näköset"...
Se läpsyttely rentoutti kuitenki kivasti ja sen jälkeen oli ihana mennä Julian kanssa Biskettiin juomaan vadelmajääteet. Päätin tän kerran hemmotella itteäni oikeen kunnolla ja ostin vielä leivoksenki.
Ja apua!! Huomenna mulle pistetään MPR-rokote jenkkivuotta varten. Viimeksi olin viikon kuumeessa sen jälkeen, mutta onneks nyt tiiän jo vähän mitä on tulossa. Vielä viisumi kuntoon ja tää lappurumba on vihdoin ohi :)
Tulis nyt vaan jo ne Tuirabiitsikelit niin pääsis ottamaan aurinkoa ja nauttimaan tästä lomasta ihan kunnolla!



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu