I'm sorry I'm not what you wanted

4/18/2012

Photobucket Uuuups tais bodybalaceilut mennä sekasin oli nimittäin semmoset lihakset miesohjaajalla, että huhuh...en varmaan pääse tästä ikinä yli. Myös bussipysäkillä tuli pientä hämminkiä. Juopporaasu kaipas juttuseuraa ja mä satuin olemaan ainoa sillä pysäkillä. Kaiken näköstä se siinä höpötti. Luuli mua entiseksi kuolleeksi vaimoksi 1700-luvulta(tais mies raasulla mennä vuosiluvut sekasin),koska mun kengät ei kuulemma voinu olla tältä vuosiluvulta... Lupas ihan mielissään antaa mulle sen vanhan moottoripyörän ja kehu mun pukeutumistyyliä. Se innostu kännipäissään vähän liikaa ja lopussa tuli jo liian lähelle, mutta onneksi Koskilinjat pelasti kerranki. Ja tottakai piti jottain ostaa hulluilta! :) Löysin munki budjettiin sopivan minitopin!

Tunnisteet:



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu