Days like this I want just drive away

4/04/2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Koeviikko ohi! Vaikka mulla se oli aikalailla ohi jo maanantaina :) Juhlimisen sijaan mä suuntaan viettämään lomapäiviä mökille...Nyt ei kieltämättä mökkeily huvittais yhtään. Mutta ihana kuitenki ottaa muutama päivä rennosti. Sitte isoveli tulee käymään ja kohta onki jo STS:n koulutus ja Helsinkiiii!
Tänään tapeltiin Sandyn kanssa siitä onko kuplavolkkari vai Landrover parempi, mutta ei oikeen vielä päästy yhteisymmärrykseen. Sandy toi sisäisen miehisyytensä esille tunnistamalla kaikkia automerkkejä samalla, kun mä kuuntelin mistään mitään tietämättä. Eikö teistäki tunnu joskus siltä, että haluatte palata takas lapsuuteen ja elää muutamia hetkiä uuestaan? Mulla tuntuu just nyt siltä. Toisaalta mun henkinen taso on nyt kyllä aikalailla samaa luokkaa, kun mitä se on noissa kuvissa :D



2 kommenttia:

4. huhtikuuta 2012 klo 22.31 , Blogger jassu kirjoitti...

voi awww mitä kuvia mää en kestä ! mun sydän sulaa varsinki tolle vimpan kuvan ilmeelle oioi :)

 
4. huhtikuuta 2012 klo 22.35 , Blogger Siiri kirjoitti...

joo se on aika...ihana...mun perus ilme...

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu