There is something better lined up in the future

3/17/2012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Antti just face the truth...
Photobucket
Photobucket
Coffee House vajotusta...
Sekä teatterissa käyntiä äikän ryhmän kanssa. Kymmenen pientä neekerinpoikaa oli älyttömän hyvin toteutettu ja oli oikeesti aika jännittävä muutamista kohdista :) Toisaalta mä oon kyllä nössöimmästä päästä.
Niin ja hei! Mun pitää hypettää teille mun uutta ihanaa löytöä! Kävin jo alustavalla kierroksella ja löysin vihdoin muutaman kaupan jälkeen sen mitä olin ettiny. Hiusväripuuteri jolla saa päiväksi hiuksiin väriä ja sen voi sitte pestä suihkussa pois. Kätevää eikö? Koko hiuksien värjääminen sillä on tietty aamulla vähän hankalaa ja työlästä, mutta kyllä sillä ainakin muutamia raitoja saa. Ja värinä tosiaan vaalenpunainen...joo älkää järkyttykö.
Photobucket



4 kommenttia:

17. maaliskuuta 2012 klo 0.38 , Blogger ILONA ☮ kirjoitti...

voi että mitkä edustuskuvat mun osalta <3

 
17. maaliskuuta 2012 klo 13.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot vissii aika paljo coffarissa?:D:D

 
17. maaliskuuta 2012 klo 19.26 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä löysit sen hiusvärin??:)

 
17. maaliskuuta 2012 klo 22.38 , Blogger Siiri kirjoitti...

ILONA älä aina valita <3

Juu siellä on tultu oltua viimeaikona vähän liikaakin...

Tapiolaa vastapäätä on se joku kampaaja, jonka nimi alkoi Z:lla...mutta en muista kokonaan. Niin sieltä!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu